onsdag 10 juni 2009

Bananas.

Hej min vän.

Hitils ser min dag ut så här;

En powerwalk, ett glömt möte - förlåt, jobb med massa papper till min bokföringstjej Bettan. Detär snart den 12 juni. Dax för mig att köpa en kalender och skriva in allting. Eller en ny telefon med kalender i. Det vore väl fiffigt. Nu ska jag till stan och äta lunch med min fina vän Linn. Sen mera jobb, men nu har jag skrivit upp allt som ska göras idag. Sen ska jag shoppa oxå - på MQ!
Idag har jag provat banansmak - jättegod - verkligen!

Det kommer kanske gå bra det här, men det här var ju bara den andra, efter en vecka kanske jag står och hulkar mig och är spyfärdig. Återstår att se. Vi hörs lite senare. Min dag hitils har inte varit så intressant, men den kanske blir!

Lev och må.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar