tisdag 30 juni 2009

Noll inspiration.

Hej du.

Det här blir ett kort inlägg, känner att jag inte har så mycket och skriva. Känner mig lite seg. Men efter en natts sömn så är jag nog fit for fight igen.

Det bästa som hänt idag är jag nyss avslutat ett samtal med min underbara Lisa. Hon är verkligen fantastisk. Hon är en vän jag kommer ha hela livet. Det vi pratar om är liksom vårat...snart får vi träffas - jag längtar!

Hon sa en sak som jag blev så glad av; att Martin, hennes kille, får henne att må så bra. Jag blev så glad när jag hörde det. Och till dig Martin säger jag; är rädd om Lisa, hon står mitt hjärta nära. Hon är en del av mitt hjärta. Men det vet jag att han är. När jag träffade honom så kändes det klockrent direkt. Ni båda har gjort varsit kap. Ett riktigt kap! Längtar tills ni kommer hem så vi kan sitta på våran altan och grilla och dricka vin. Puss på er vackra människor.

Ja, vad ska jag säga mer. Karl han jobbar för ovanlighetens skull! Snacka om härlig och underbar man. Och duktig. Jag har sumerat ihop juni månad på företaget. Riktigt kul! Sorterat lite papper och kvitton, betalat räkningar och lite annat...

Så har min kväll sett ut, ganska ointressant. Men en bra kväll ändå.
Hoppas du haft en bra kväll. Hoppas du ringt till nån som står dig nära och som du tycker mycket om.

Love love

Ps. En jätterolig sak har ju hänt idag. Linda på salongen har dragit med mig och Linnéa så vi ska springa tjejmilen nästa år. Hur kul som helst. Så nu ska vi börja träna och peppa varandra. Jag är jättedålig på springa, men jag har gett mig tusan på att klara milen på under timmen. Så kul att vi är flera. Samma kläder ska vi ha, måste komma på nåt coolt. Sen ska vi stanna nån dag extra i Stockholm och fira. Linnéa tyckte vi skulle dricka skumpa direkt efter. Vi är med! Det här ser jag verkligen fram emot tjejer. Kanonkul idé Linda!

XOXO rut

2 kommentarer:

  1. DU får mig att må bra, älskar dig av hela mitt hjärta...

    SvaraRadera
  2. Till en helt fantastisk vän! Du ger MIG inspiration! Inspiration att bli en bättre människa och våga ta steget ut i den stora världen! Älskar Dig!

    SvaraRadera