torsdag 18 juni 2009

Det blir inte alltid som jag tänkt mig..

Hej du.

Har du oxå haft dagar då du tänkt göra en massa saker innan en viss tid och så skiter sig alltihop? En sån dag har jag haft idag..ha ha!

Så här va min plan för idag;
Morgon motion, äta frukost, duscha och fixa mig, handla, systemet, sömmerskan, salongen en sväng och MQ 12.15.

Det enda jag gjort hitils är morgonmotion, duschat och fixat mig. Sen har jag PRATAT I TELEFON OCH PRATAT I TELEFON OCH SVARAT OCH SKICKAT MASSOR AV MEJL! Och fixat några saker som hänt på rut&karl. Satte mig ner på toalocket och började skratta, kan inte göra annat. Maten fixar sig, affärerna har ju öppet nästan dygnet runt nu mera, systemet kanske jag hinner på lunchen, annars kan jag dricka cola zero oxå. Känns faktiskt helt ok. Sömmerskan får jag ta till veckan, ska ändå inte ha på mig något av det jag ska lämna in under helgen. Salongen hinner jag tyvärr inte...men till MQ ska jag nog hinna innan klockan slår 12.15. VILKEN FM! Men det är tur att jag kan ta allt med ro, det ordnar sig. Och helt ärligt så var det ju inga superviktiga saker. rut&karl och tjejerna går alltid i första hand, vad som än händer. Och jag kommer varken behöva vara hungrig, törstig eller gå utan kläder. I lands problem helt enkelt! Det blir inte alltid som man tänkt sig..nu ska jag iallafall försöka hinna äta lite frukost innan jag åker, annars blir jag sur och bråkig.

Fick ett helt underbart mejl av Rebecca på XLNT. Hon gjorde min dag. Tack. För er som inte vet vad XLNT är så är det ett dataföretag i stan som hjälper till med IT lösningar av alla slag. Ett toppen företag med duktiga människor. Sen har dom en otroligt hög servicegrad, du blir alltid trevligt bemött och dom hjälper dig alltid så fort dom bara kan. Det är XLNT som har gjort och sköter allt det tekniska med våran hemsida. Jag är mer än nöjd med den hjälp jag får och har fått. Så behöver du hjälp med datorer eller nåt annat inom IT så är det till XLNT du ska ringa.

Sen är det lite extra coolt tycker jag att en tjej jobbar där oxå. Det behövs mer tjejer i IT branschen.

Jag önskar alla en underbar midsommar. Planera inte för mycket, ta det som det kommer, och njut av allt det goda. Nu håller vi tummarna att vädergudarna är på bra humör!

Ha en fin dag fina du.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar