lördag 27 juni 2009

My friend. My friend.

Min fina vän Linn har varit här ikväll. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst och hur långt som helst om denna fantastiska kvinna. Men nu tänker jag inte göra det. Jag säger bara; jag älskar dig, tack för att du och jag kommer vara vänner. För alltid. Du är så bra.
Det finns inte många som du...

Och vad säger man om det här lilla charmtrollet. Jörgen och Linns dotter Elvira. Jag älskar dig oxå. För alltid. Sötare och härligare unge finns inte.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Känner mig lite trött och seg. Kanske är det av den enkla anledningen att jag sovit för lite. Nu kommer Karl oxå in, han har jobbat tills nu...kockan är 23.29.
Vi hörs och ses imorgon. All kärlek till dig, och extra mycket till Linn.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar