onsdag 24 juni 2009

Temabröllop 22 augusti.

Hej min sköna.

Hoppas du fått njuta av härlig sol och värme idag. Viket underbart väder. Jag har haft det bra idag, jobb...jobb och jobb. Men jag är så otroligt glad och tacksam över min arbetssituation så jag klagar inte. Inte det minsta. Jag har det så bra.
Magnus mamma, Asta, finns tyvärr inte bland oss. Men för att tänka lite extra på henne på våran bröllopsdag så ska solrosen få vara i centrum. Den ska genomsyra inbjudan, dukning, min bukett mm. För Asta älskar solrosor.

Och det va lite lustigt när vi pratade om det för länge sen jag och Karl. Då sa jag att om vi nångång gifter oss så ska jag ha solrosor i min bukett för det är så vackert. Då berättade han att Asta älskar solrosor. Häftigt.

Så den 22 augusti är det tema "solrosbröllop"

Nu kommer våran mammalediga Karina hit. Så nu ska jag ägna lite uppmärksamhet åt henne, jag träffar ju inte henne så ofta. Hon är ju hemma och myser med söta Ludde. Linnéa ska fixa hennes hår ikväll. Känns som dom ska göra nåt riktigt för Linnéa vill göra "före och efter kort" Kul. Håll utkik!

Nu ska jag avsluta min dag här på rut&karl. Ska tvätta mig under armarna och fötterna, kanske fixa håret lite oxå. Sen blir det O´learys med crew MQ. Så mysigt, jag och Soffe ska dricka rosé och fira in sommaren. Tro vad det finns för magert och äta? Kyckling i nån variant kanske...dom har så god mat där. Och terassen blev supermysig efter att dom renoverade.

Ha en mysig kväll, NJUT AV VÄDRET.
Hej svejs så länge...

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar