måndag 8 juni 2009

REA på MQ.

Hej vännen.

Nu har jag gjort ett kvällspass på några timmar på MQ. Vi har förberett för REAN som börjar på onsdag. Jättemycket snygga fynd. Välkommen på onsdag.

Fikade en riskaka med satgurka på när jag kom hem. Måste verkligen försöka ta bort några kilon som jag plussat på mig i utlandet. Men jag har gjort det förr så det är inga problem, jag måste bara vara extra strikt ett tag. Och motionera. Jätteviktigt.

Samtidigt hade jag bestämt mig att verkligen njuta av allt det goda på semestern, så det kommer absolut inte som en chock! Och jag är frisk, lycklig och glad så några kilo plus tar jag bort på några veckor. No problem!

Nu ska jag sova, tidig powerwalk imorgon bitti. Sen jobb på salongen, sen MQ. Du är så välkommen på båda ställena. Tänk att jag får ha två jobb som jag stormtrivs med, jag är lyckligt lottad. Min arbetssituation har aldrig varit så bra som nu. Mitt liv har aldrig varit så bra som nu. Och jag uppskattar det verkligen, men det gäller att vara ödmjuk inför situationen. Att inte ta något eller någon för givet och jobba hårt mot sina mål varje dag. Man får ingenting gratis.

Att tappa sin ödmjukhet är farligt tror jag, då måste man försöka hitta den igen...kanske med hjälp av någon...

Tack för att du läser min blogg. Godnatt min skatt.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar