söndag 28 juni 2009

Vigselring beställd.

Så här ser den ut, min vigselring. Har beställt den från England idag. Den kommer om 6-10 dagar. Svårt när jag inte fått prova men jag hoppas verkligen den passar. Den är 8 mm bred och 3 mm hög, precis lika hög som mina förlovningsringar (jag har nämligen tre likadana).

Så tanken är att jag ska behålla den förlovningsring som vi har graverat på plus den här skönheten. Ringen känns klockren, den är exakt min stil, nu håller vi bara tummarna...

Annars om det känns "too much" så kan jag utan problem bara bära den här. Så lägger jag dom andra ringarna i en liten ask. Eller bär dom på andra handen. Det visar sig, variationerna är många. Huvudsaken den passar. Nej, fel, huvudsaken jag får bli fru Gidlöf. Det är det viktigaste.

Imorgon bitti ska jag väga mig..hmm..spännande. Har nog inte hänt så mycket mer, men huvudsaken det inte ökar. Bättre sakta men säkert. och det är ju 8 veckor kvar. Så det ska nog ordna sig. Jag gör mitt bästa och det är det viktigaste.

Godnatt min skatt.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar