måndag 22 juni 2009

Karls förberedelser...

...inför den 22 augusti. Här kapas, skruvas och jobbas det. För fullt. Han är så duktig! Han har såna ideér i sitt huvud som han sen skapar fram. Han vet exakt hur han vill ha det. Och bra blir det. Jag tror att trädäcket blir 80 kvadratmeter. Jag ska kolla säkert...
Det är inget litet trädäck han har designat, och det här är det nedre. Sen är det ett mindre ett trappsteg upp. Känslan han vill ha fram med det här projektet är att det ska bli en innergård utan insyn, som en härlig, lummig innergård i Frankrike eller Italien - den känslan.
Min favoritplats i det här trähavet är två gigantiska trappsteg, som inte ska fungera som riktiga trappsteg utan bara så att det blir snyggt. Där ska jag lägga massa härliga, fina kuddar. Där kommer jag hålla till när det är klart. Snacka om mys...jag längtar tills jag får bjuda hem mina väninnor på rosévin och lite snacks och bara slappa och snacka skit.
Det är här vi ska ha världens balunsparty natten lång...

Sen ska han bygga två förråd oxå. Svarta. Precis som huset. Det ena förrådet ska heta rut och det andra karl. Såklart. Charmigt och coolt att han ska döpa dom istället för och sätta siffror.
Nu ska vi bara hitta lite coola utemöbler som hinner komma hem innan den 22:a. Så istället för Beck film så sätter jag mig och letar coola utemöbler på nätet istället.
Later my friend.
XOXO rut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar