fredag 5 juni 2009

Simtävling.

Sus fixade badmössor. I alla simtävlingar måste man ju ha badmössa. Självklart.
Rut provar sin. Verkar funka bra.

Rut provar ut sin tävlingsdräkt. Funkar oxå bra.
Anders får hjälp av våran materialare. Som är min coach. Den bästa coachen.
Innan tävlingsstart. Presentation av deltagare och vilken bana vi skulle simma på.

Rut och Anders. Ser ut som jag gråter. Men jag skrattar så jag gråter.

Rut vann. Tack för en god kamp Anders. Härligt att vi övervann våran rädsla och tillbringade så mycket tid i vattnet. Men mest för att du är min och Karls vän. En mycket god sådan. Du gör Karl glad. Du är den sundaste personen jag träffat. Du har så bra värderingar. Jag förstår att du gör det du gör. Sen är vi rätt lika du och jag. Tur att vi har varsin hälft som är där och ser oss med andra ögon ibland.
Nu ska jag köpa baddräkt och en badmössa. Ska börja simma en gång i veckan. Bra för mina tjocka lår och för mitt gäddhäng. Jag är ju snart 40.
Men jag är frisk, och jag heter rut. Jag är döpt till rut. rut Helena Sjöström.
All kärlek till dig.
XOXO rut







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar