måndag 15 juni 2009

Gummistövlar...

Ja, här sitter jag än, jag har inte haft egen tid än. Nog för att jag är ensam här men jag har jobbat ända tills nu. Vaför vet jag inte, jag hamnade i ett stim!

Började tänka på midsommar. Tänk om det regnar? Jag har alltid velat ha ett par Hunter gummistövlar. Gick in på Nelly.com, och där var dom.
Dom fanns bara i storlek 38 och jag har 37 i vanliga fall. Men vad tusan, jag kör med en extra sula och tjocksockar. Passar perfekt när jag ska på Ulvön och hälsa på härliga familjen Eklund. Snygga och coola, jag kan tänka mig ha dom till vardags oxå, lite slappt sådär. Om det är dåligt väder vill säga. Som idag hade varit perfekt! Inga partyskor direkt...men tänk dig en härlig promenad till hösten med tjocktröja, jeans, täckväst och mina Hunter gummistövlar. Jag längtar...
Men vi firar midsommar först tycker jag.
Dom här klickade jag oxå hem. Jag ville belöna mig själv lite idag kände jag. Med vikten och att jag har tagit tag i en massa saker idag. Och gjort upp. Känns sååååå bra i mitt hjärta. Mitt hjärta är lyckligt. Och vad belönar man sig bäst med om inte lite shopping. Så kul!

Till dom här kommer jag ha jeans instoppade, en enkel baströja och kanske min ponsho. Kanske blir det för mycket "pocca hontas" jag måste kolla hur det känns. Men annars bara jeans, en enkel tröja och en snygg enkel jacka till. Skorna är ju ganska mycket och det är ju dom som ska synas så det gäller nog att tona ner det övriga. Jag återkommer när dom har kommit och jag har provat lite olika förslag.

Nu ska jag åka hem. Jag lovar. Life is good.
Godnatt min skatt. All kärlek till dig. Jag saknar Lisa...massor. Sis where are you...
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar