tisdag 9 juni 2009

Min första shake.

Shake it baby.

Ja...vad ska jag säga. Min första shake är uppdrucken, och den va god. Inte supergod, men god. Jag känner mig förvånad, glad och lite chockad! Jag tog cacao/mint smak, hällde i massa is, pulver och 2,5 dl vatten i mixen och körde igång. En minut senare kändes det som jag drack en milkshake. På riktigt.

Hmm...det här kanske går ändå. Oj, nu rapade jag, en choco/mint rap.

Minns du dom här fyrkantiga små chokladbitarna med tofé, dom var riktigt sega men underbart goda. Dom låg tre och tre i en förpackning? Den smakade som dom, jag får lite flash backs till good old days. Ha ha...

Nu ska jag betala några räkningar till rut&karl sen sängen. Powerwalk väntar imorgon bitti. Åh vad jag längtar till min nästa shake. Då blir det jordgubb. Tror jag.

Hoppas du får en härlig natt. Det ska jag ha. Glöm aldrig ditt värde. All kärlek till dig.
Jag saknar fortfarande min Linn.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar