måndag 29 juni 2009

Det blev en dag på stranden.

Molnen har dragit förbi, vi sjunker ner i sanden. Låter dagen får bli som den vill. Det kanske blir en lunch i skuggan, en siesta vad vet jag...

En helt underbar dag har jag haft. Jag hoppas du haft det oxå. Klar för stranden. Idag körde jag naturlig look, helt osminkad och håret fick självtorka. Känns så skönt, snabbt och enkelt. Somrigt helt enkelt. Skönt med en ledig slapp look och en lite mer "fixig look" när man ska jobba. Skönt med en skillnad.
Mitt strandkit. Jag gillar svart. Jag gör det. Känns tryggt, och snyggt.

Det blev Gullvik. Helt underbart. Håll i er, jag badade. JAG BADADE! Jag som är värsta badkrukan. Ha ha. Men det var så varmt så jag var tvungen. Karl trodde att jag bara doppat rumpan, men inte det. Hela rut var i vattnet. Jag tog ett simtag - sen upp igen! Burr vad kallt! Vi tror att det var ungefär 16 grader i vattnet.
Jag blev röd...
Jag blev det! Nu ska jag jobba lite, betala räkningar. Duscha och smörja in mig med "after sun" känns som det behövs. Men först ska jag stoppa huvudet i frysen...det hettar!
Tack underbara Sus och Betty för en härlig dag. Det gör vi snart om. Nu ska jag jobba i tre dagar sen får jag några dagar ledigt igen. Känns härligt. Hoppas solen lyser då oxå!
Karl han jobbar, bäst jag kollar hur det går för honon först, tror att Johan är här med grävaren. Kameran fram!
Later my friend.
Love love...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar