måndag 22 juni 2009

Grattis herr och fru Kornijenko.

Godmorgon fina du i det härliga vädret.

Hoppas du sovit gott och att dagen börjat bra. Visst blir man extra glad när det är sol...
Jag har nyss kommit från en powerwalk så nu ska jag in i duschen och sätta fart på min dag. Första stoppet är Elgiganten, ska kolla om dom kan hjälpa mig med min kamera. Hoppas! Sen är det full fart...löningsdax på torsdag så det innebär en sen kväll ikväll.

Skulle vilja gratulera underbara Annika som jobbar på salongen i Härnösand. Hon blev fru på midsommardagen. GRATTIS TILL ER BÅDA. Och till lilla söta Agnes. Annika har en alldeles speciell plats i mitt hjärta, hon är en av dom finaste människor jag känner. Så, ett extra grattis till dig Janne, du har gjort ett kap. (bild lånad av Maria)

Ha en härlig dag min vän så hörs vi sen.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar