måndag 8 juni 2009

Brills-Glajjor-Shades

Hoppas din dag är bra.

Jag har jobbat och fixat. Tagit en powernap...inte en powerwalk. Ätit och jobbat vidare. Sitter och tittar ut och solen strålar. Skulle vilja ta en prommis och få luft, men tiden räcker inte till. Tänkte på solglasögon, om du inte hunnit införskaffa ett par nya inför sommaren så kan jag tipsa dig om att MQ har snygga, coola solisar. Både till tjej och kille. Man och kvinna.


Pilotbågarna kommer från MQ, kostar 249 kronor. Tror jag, men på ett ungefär. Det är egentligen kill men dom passar lika bra på en tjej. Coolt och rätt med pilotglajjor i sommar. Dom svarta stora är fjolårets från Åhléns, ett fynd för 99 spänn. Kul att variera sig, sen är det oxå helrätt med stora plastbågar.

Men det viktigaste är att du köper ett par som du trivs i och som passar just dig.

Nu ska jag hänga en tvätt och förbereda mig för ett kvällspass till 22.00 på MQ. Vi ska förbereda REAN som startar den här veckan. Håll utkik efter fynd!

Vi hörs sen, må så gott.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar