lördag 27 juni 2009

Lördag.

Hej vackra du.

Lördag igen, vilket väder. Idag jobbade jag en kort sväng på MQ. Sen åkte vi och hämtade våran bil som vi lämnat i själevad igår efter en helkväll med grillat och champagne. Vi firade att Sus gick på semester och att Karl hade en byggledig kväll. Som vanligt när vi är i själevad så är det dundermysigt och roligt!

Känns som vi är en familj - love you!

Men nu bygger Karl igen, han är helt fantastisk. Han bara jobbar och jobbar...
Jag har skött marksevicen men jag har hunnit slappa en del oxå, somnade i soffan ute på altan, så skönt! Har legat och läst länge om Michel Jackson, vilken tragedi, jag fick ståpäls på hela kroppen och tårar i ögonen. Han kommer leva kvar länge i mångas hjärtan. Han är the king of pop. Punkt slut.

Nu ska jag ut och kolla in bygget och ta lite bilder, och sen tror jag min fina vän Linn kommer förbi. Skulle egentligen gå på hamnfesten men eftersom Karl jobbar så stannar jag oxå hemma, jag vill vara där han är. Puss...

Later my friend.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar