måndag 25 maj 2009

25 maj = LÖN!

Jag tog en shoppingpaus mellan 16.30 och 18.00 innan jag skulle ha ett litet möte med Mia. Det här hann jag med...ett armband från Indiska. 79.50. Snyggt till allt i princip.
Skor från Din Sko. 599 kronor. Äkta skinn. Snygga till jeans eller till min catsuit som kommer längre ner. Din Sko har verkligen "trendat" till sig. Så kul. Kul och kunna köpa moderikitiga skor till en vettig peng. Helt ok om man bara har dom nån gång, sen kan dom stå på hyllan och se snygga ut.

Fina "blom brosher" från Indiska. 49.50. Kan piffa upp den mest enkla och tråkiga t-shirt.

Underbar "discokofta" från Bik Bok. 599 kronor. Jeans, vitt linne och high heels. Klart.

Ännu ett underbart köp. Från Cubus kommer denna harems catsuit/jumpsuit. 299 kronor. Snygg till platta skor/flip-flops för att få en somrig strandkänsla. Eller till high heels. Party klar!

Snygga enkla jeans. Snyggt med kortare jeans nu på sommaren så att man ser skorna. Samma sak här. Platta skor blir en ledig stil. High heels blir party och fest! Lindex 299 kronor.
En härlig lååååång sommarkläning i trikå. Halterneck. Den ser lite tråkig ut. Men icke det. Jag tror den kostade 299 eller 399 kronor. Den är från Lindex.

Slutligen. Sommarhatt 129 kronor från Lindex. Bikini, oxå från Lindex, priset kommer jag tyvärr inte ihåg. Jag skulle hellre ha våtdräkt istället för bikini. Men jag tor inte jag blir så bun då. Det är nog inte så många som kommer se mig i bikini ändå. Om jag ler mycket så går det nog bra....
Hoppas du haft en härlig dag min vän. Godnatt min skatt.
XOXO rut






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar