tisdag 5 maj 2009

Kommentar.

Hej,

Hoppas alla har sovit gott. Det har inte jag, har svettats och bara legat och vridit mig. Men så blir det ibland, så det är bara och gilla läget.

Jag fick en lite syrlig kommentar idag som inte gick och publicera, det måste ha blivit nåt fel. Skriv gärna igen så försöker jag igen, om du läser det här. Jag ska bemöta den så gott jag kan. Tack för att du läste min blogg.

Nu väntar en full dag med jobb. Känns bra. Nu ska jag välja dagens outfit, tro om jag ska ha min nya underbara vita blus eller om jag känner mig för blek i vitt än. Jag ska kolla...

Jag älskar nytvättat hår.
Tro vad den här dagen har och komma med, vad ska jag lära mig idag?

Hoppas just du får en härlig dag.
All kärlek till dig.
XOXO rut

1 kommentar:

  1. Vilken otroligt proffsig hemsida! Jätte skoj med Bloggen också. Tänk att det alltid ska skvallras och ges syrliga kommentarer... antar att många också är avundsjuka.... Jag tycker att ni verkar göra ett bra jobb!!

    SvaraRadera