torsdag 7 maj 2009

rut idag

Min underbart härliga blus från H&M, till den hade jag ankelkorta jeans från Vila.
Det stela silverarmbandet är från Village.
Som ytterplagg en kort jacka med 3/4 ärm från MQ och märket Stockholm.

Dom här skorna hade jag till, dom är platta.

Och min favvo väska för tillfället från Zara.

Den här har jag hämtat på posten, den är från La Redoute. En paljettkofta med råa kanter. Den här kommer jag lägga axelvaddar i, då blir den kanonsnygg. Den här bär jag till jeans, vitt linne och snygga skor - med klack. En snygg "fredags outfit" nör jag ska gå ut och dricka ett glas rosé med mina väninnor. Eller sju...

En härlig, lång trikåtröja från MQ och märket Twist & Tango. Snygg till enkla leggings, men det kan jag inte ha för jag har för knubbiga ben, så jag bär den till så smala byxor jag kan och platta ballerinaskor. Tröjan har helt underbar kvalité. Snyggt med råa kanter.

Den här kan oxå vara snygg med min paljettväst utanpå. Du minns kanske, blanda basic med lite "glamm" Men då väljer jag jeans och höga klackar till.

Har köpt ett par skor oxå men dom har jag glömt på jobbet. Så dom får du se imorgon.
XOXO rut











1 kommentar:

  1. Vad kostar den sista tröjan den vita tröjan? Kram maria

    SvaraRadera