onsdag 6 maj 2009

Ännu en arbetsdag är slut. Den flöt på bra. MQ har fått in så fina kläder, jag blir så shoppingsugen!

Josef va in idag, han ville köpa limegröna strumpor. Vilken härlig kille han är, sen att han äger och driver stan´s absolut bästa café gör det hela ännu bättre! Jag kunde inte erbjuda honom just limegröna, men en del andra coola strumpor köpte han med sig hem. Nu slipper du tvätta!

Snyggt med mönstrade strumpor på killar i lite coola färger. Om man har den stilen, och det har han. Verkligen. Sen är det manligt och veta vad man vill ha, att man är säker på sin sak. Och smak. Jättemanligt!

Har just njutit av sushi och rosévin, min Karl fyller år idag. Åkte till Coop och köpte lite goda saker, lite av varje. Ni som känner mig vet att jag har svårt med lagom.

Så nu fortsätter vi fira, OCH ÄTA, ända in i kaklet!
Känns skönt att jag motionerade i morse, inte för att det väger upp allt jag kommer stoppa i mig ikväll. Men det känns skönare. Mycket skönare. Och en sak har jag lärt mig, jag får aldrig dåligt samvete för det jag stoppar i mig. Får man det är det bättre och låta bli.
Jag njuter...
Hoppas du får en mysig kväll.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar