söndag 10 maj 2009

Söndagkväll.

Så var den här dagen snart slut. Men inte riktigt än. Först blir det lite frukt och mys framför söndagsfilmen. Har duschat och tvättat håret. Så härligt. Jag älskar nytvättat hår.

Imorgon går jag in i vecka 3 med att vara lite extra hård med min mat och motion. Jag är inte alls hysterisk, jag bara tänker efter lite. Jag har inte gått ner ett gram men jag mår alldeles förträffligt bra. Veckan som gått har jag motionerat 5 pass och ätit jättebra. Karl fyllde ju år i onsdags så då frossade vi, men som jag sagt förut, jag får aldrig dåligt samvete för något jag äter. Då låter jag hellre bli. Vi får se hur vecka 3 blir...

Karl kom just in, han har pratat med en man som bor nära oss, det kommer tårar. Vi måste uppskatta det vi har - du och jag. Du och jag.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar