måndag 18 maj 2009

29 kronor!

Passa på och köp miniprodukter fån Lanza. Perfekt för dig som ska ut och resa eller vill testa våra produkter för första gången. Schampo och balsam. Varje flaska innehåller 50 ml.

Priset är helt oslagbart. 29 kronor styck. SKYNDA FYNDA!

Idag har jag tillbringat större delen av dagen i Härnösand. Vi åt lunch, fixade med produkterna, pratade om allt möjligt. Bröllop. Blommor. Klänningar. Hus. Barn. Festa. Killar mm...Och så kom Lanza Fredrik dit så då beställde vi lite varor.

Ibland är det skönt och komma till salongen och det inte är så mycket "måsten" utan att vi bara kan busa och skratta. Bara umgås. Det är så viktigt för mig.

Tjejerna hade gissningstävling om var den kommande smmarfesten ska hålla till. Tji fick ni tjejer, det är ruts hemlighet en liten stund till. En liten.

Kom tillbaka vid 16.00. Åkte direkt till polisen och fixade ett nytt pass. Kan vara bra och ha nästa vecka. Vilken grej det är det här med pass. Kortet måste se ut på ett speciellt sätt. Jag fick inte skratta för då ändras ansiktsittrycket. Fingeravtryck. Namnteckningen måste vara exakt. På exakt rad. Fick skriva om den flera gånger.

Träffade Samir med barn på polisstationen. Vad kan jag säga, en härlig man/pappa med helt underbara barn. Tänk vad man utvecklas. Det är så kul och se. Vi har alltid så mycket och prata om jag och Samir. Han är alltid glad och har nära till skratt. Han säger så roliga och bra saker.

Kände mig som en kändis. Det är alltså så här dom har det tänkte jag; autografer hela dagarna. Skillnaden är väl att dom får skriva mer än 5 och att det är det folk som skriker efter dom. Och jag hörde väl inga jätteskrik direkt. Och inga kravallstaket såg jag heller...så jag är bara en vanlig rut som får visa fram mitt nya pass om en dryg vecka. Men det är faktiskt inte så tokigt det heller. Det är inte så tokigt att vara rut. En glad och nöjd rut.

Åkte till salongen och pratadae med tjejerna. Emelinda och Tess är helt uppe i varv efter sin utbildning dom har varit på. Jag är så glad att dom är glad. Det här ska vi verkligen göra nåt bra av. Verkligen. Vi ska prata mer imorgon. Mer info kommer....

Åkte hem vid 19.00. Har ätit lite och jobbat tills nu. Så nu ska jag bjuda min älskade Karl på en glass. Han jobbar oxå så oerhört hårt för tillfället. Han är så bra. Ambitiös. Så en glass är han värd. Och en puss.

Ha en underbar kväll min vän. Hoppas du är glad.
XOXO rut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar