lördag 16 maj 2009

Lördag 16 maj.

Hej min vän,

Hoppas du sovit gott och att dina drömmar va härligt ljuvliga.
Jag har sovit som en stock. Välbehövligt för lilla rut. Va så trött. Men nu är jag pigg igen.

Sitter här med min smoothie i handen. Den är så god. Här kommer receptet;
1 1/2 dl. vanilj yoghurt
1 1/2 dl. apelsin juice
Lite bär efter tycke och smak. Jag tog frysta hallon, jordubbar och blåbär. Mixa ihop och njut.
(Jag har snott recetet av en annan bloggtjej, jag kallar henne för Hollywood!)

Nu ska jag börja göra iordning mig för dagens arbetspass. Känns bara kul. MQ är precis som tjejerna på salongerna - fulla av energi. Och vi ska vara noga mer att fylla oss med positiv energi.

Ha en uderbar dag min vän. Jag vill krama om dig.
XOXO rut

Ps. Jag tror att Hollywood fyller år idag. Eller om det va igår. En jättestor grattiskram till dig. Hoppas Acne kom med posten! Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar