tisdag 26 maj 2009

Rosa.

Hej Min vän.

Hoppas din dag har varit bra. Min har det, förutom at jag sov helt värdelöst dåligt. Helt värdelöst. Men det ordnar sig alltid...efter en stund så är man ju pigg igen. Men nu känner jag att ögonen börjar hänga. Jag är trött nu. Riktigt trött. Tur jag har en säng jag får sova i.

Dagen på MQ va bra. Vi är så härligt gäng, jag verkligen stortrivs. Susanna är så duktig som pysslar med sommarschema och sommarjobbare. Men det verkar lösa sig bra. Riktigt bra. Jag fick vara ledig när jag ska på Britney - underbart! Tack! Jag längtar. Vilken circus det ska bli.

Det va in en sån trevlig man idag och handlade. Jag älskar att hjälpa kunden så att han/hon blir riktigt nöjd. Och det blev han. Snygga kläder köpte han oxå.

Den här kpte jag idag. Linne från MQ/PKI. 299 kronor. Snygg till jeans och klackar. Eller lite mer casual till kanske chinos. Ett härligt rosa köp.

Gick på salongen. Pratade med Mia. Underbara Mia. Vi pratade om sommaren, sommarschema och sommarjobbare. Allt ordnar sig jättebra. Det är så lustigt, det mesta ordnar sig tillslut, efter lite knep och knåp. Och till det bästa dessutom. Känns så skönt. Tack Mia. Och tack Lina för att du kunde åka lite senare till bröllopet du är bjuden på. Kanon.

Kom hem vid 20.00. Åkte och handlade, åt och nu sitter jag här och ska fixa med lite papper. Nedanför mig har jag en katt som jamar och jamar...tro vad han vill? Jag tror han vill ha massor av kärlek. Som alla vi andra. Massor. Glöm inte och ge kärlek till dom du älskar.

Massor av kärlek till just dig som läser detta just nu.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar