söndag 17 maj 2009

Sommar.

Hej min vän,

Hoppas du fått njuta av solen idag. Vilket väder. Nu är nog sommaren här för att stanna. Hoppas det. Visst mår man bra av sol, ljus och värme. Så skönt och känna solen värma mot huden.

Idag har jag jobbat, funderat, slappat, solat, tagit en springtur och handlat lite. Träffade en kille idag som jag tycker mycket om. Känner mig lite låg efter det mötet. Hans ögon såg inte glada ut...jag hoppas att han kan bli glad igen. Jag hoppas verkligen det.

Ibland blir inte livet som man hade tänkt sig. Verkligen inte.

Ha en mysig kväll.

Nu ska jag planera sommarfest för mina rutor. Då blir jag på uppåt igen. Jag är så glad att allt faller på plats! Jag tror och hoppas att det blir som jag har tänkt. Jag hoppas det. Ni får självklart veta mer sen. Men det är min lilla hemlighet en stund till.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar