torsdag 28 maj 2009

Hjärnan i en burk.

Godmorgon min vän.

Sitter och tittar ut och allt är helt grönt. Helt underbart grönt. Sommaren är här. Äntligen. Hoppas det håller i sig.

Idag stoppar jag hjärnan i en burk och öppnar inte burken förän nästa torsdag. Jag ska på semester! FATTAR DU, SEMESTER! Känns helt overkligt. Overkligt men välbehövligt. Riktigt välbehövligt. Ända sen vi startade rut&karl så har vi jobbat massor-varje dag-7 dagar-massor av timmar-massor-varje dag.

Så jag känner mig rätt välförtjänt av att få stoppa hjärnan i en burk. Känns så skönt att veta att tjejerna klarar sig. Dom är bara helt fantastiska. Sen finns det ju mobiltelefoner...och ja...den funkar dit jag ska. Känns faktiskt tryggt. Sen är jag ju sms drottning så kontakt med tjejerna vill jag ju självklart ha under veckan, annars kommer jag sakna dom för mycket.

Jag gör blogguppehåll i en vecka. Sen kommer det en massa kul här på bloggen så håll utkik!

Så här färglad packning har jag. Visst ser ni att det skymtar något turkost. Jag lovar. Det gör det.

Känner mig så nöjd med packningen. Jag kan verkligen ta med mig för mycket. Jag vill liksom välja. Ska jag ha den-eller den-eller-den. Men nu har jag bara en outfit för varje dag jag ska vara borta. Känns kanon. Kanske finns det roliga saker och shoppa dit jag ska - men jag tror faktiskt inte det. Huvudsaken det finns mat och dryck! I mängder tack! Åh vad jag ska njuta...

Lite skor. Oxå väldigt få par för att vara jag. Känns så bra. Min packning är rätt liten faktiskt. Och ja, jag ska ut och gå/springa varje dag. Därav löparskor och mp3 spelare. Känns härligt med en tidig motionstur varje morgon. Sen väntar champagne och pannkakor. Massor av champagne.

Ha en härlig mammaledighet Therese, njut av lille Theo. Och Annika, vad ska jag säga. Finns inga ord. Ditt "gästspel" har varit som en härlig paraplydrink med massor av härlig frukt. Hela du är fantastisk. Njut av Agnes. Känns så kul at vi träffas snart, den 6 juni är det fest. Och ni kan INTE lista ut var vi ska. Ha ha...

Tjejerna i Ö-vik. Ha en underbar vecka, njut av sommaren som ska komma. Och ni kan oxå försöka gissa var vi ska den 6 juni. Gissa på.

Nu ska jag bara fixa det sista på salongen. SEN DRAR JAG! Helt underbart! Riktigt härligt!

Min älskade vän, ha en härlig vecka. Njut av livet. Av solen. Av allt det gröna. Av att du är du...

All kärlek till dig
XOXO rut




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar