fredag 22 maj 2009

Sov gott.

Såg du på berg flyttar in? Jag älskar henne. Hon va hos Runar, han är nog inte så konstig som all media framställer honom. Men kanske lite. Han har iallafall jättevita tänder.

Idag har det varit mycket jobb, har en del och fixa innan nästa vecka. Jag la ner vid 18.30. Gick en sväng på Cubus. Håll i er. Cubus. Min fina vän Linn följde med. Och en påse hem. Dom hade 30% på allt. Billigt värre. Jag har dåliga vibbar kring Cubus, känns lite epa. Men idag fick jag bita mig i läppen. Verkligen.

Lägger upp bilder imorgon, jag är hemma men inte kameran.

Tjejerna fick lön idag istället för måndag, känns festligare att få lön en fredag. Det tyckte dom oxå! GO SHOPPING GIRLS! Ni är värda det. Verkligen. Helst idag.

Nu ska jag sova. Jobb imorgon 10-16. Tro om alla butiker töms när Johan Palm ska uppträda? Ska bli intressant och se. Vad är "hypen" kring den killen. Jag undrar.

Sov gott min vän. Dröm kärleksdrömmar.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar