måndag 11 maj 2009

Ingen Britney...än...

Idag klockan 9.00 släpptes biljetterna till Britney den 13 juli. Jag trodde att jag va smart, åkte till ett ticnetombud i Älandsbro. Tänkte att om jag va på plats strax före 9.00 så skulle chansen vara jättestor att vi skulle få biljetter direkt. Pyttsan. För det första så kunde alla andra evenemang på globen köpas direkt på ett ticnetombud. Men inte Britney. Varför? Jag undrar fortfarande varför? Varför?

Jag va tvungen att logga in i datorn, jag va inne på sidan där jag skulle välja platser 9.10. Allting va slut. Slut. Vem får tag på biljetter undrar jag. Är det bara tur? Men vi håller modet och hoppet uppe. Det kan ju dyka upp fler tillfällen att få tag på biljetter. Hur vet jag inte än. Men jag håller tummarna. VI VILL DIT.

Så det kändes ju som att jag hade tjänat 1000 kronor idag eftersom jag inte fick nån biljett. Så jag shoppade en väska istället. En underbar kuvertväska från MQ för endast 199 kr. Den känns som en bastmatta. En underbart snygg bastmatta i jadegrönt. Den finns även i korall. Tror att Carrie skulle gilla den här.

Nu ska jag bänka mig framför tv:n med lite frukt, Karl och mitt favvoprogram Project Runway med Heidi Klum. Tro vem som ryker idag...

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar