fredag 15 maj 2009

Hej min vän.

Klockan är 00.23. Har tyvärr blivit pigg för jag råkade somna till en sväng vid 21.30-22.00 ungefär. Så blir det ibland, så nu måste jag sysselsätta mig till tröttheten kommer igen.

Min dag har bestått av jobb på MQ. Har hängt om hela damavdelningen. Åh vad jag njuter när jag får jobba med händerna och göra snyggt. Svårt och förstå kanske men det är en sån härlig känsla när man ser att det blir snyggt och allting hänger i snygga färgkombinationer. Det är nåt magiskt att bara få stå i det tysta och bara jobba på...

Så ni som behöver uppdatera eran vårgarderob, kom till MQ. Vi har så mycket snyggt och erbjuda dig. Och hjälpa dig så att du blir nöjd är det roligaste vi vet.

Ulle har varit med oss idag, hon ska börja jobba lte extra. Hon är så otroligt söt med sin mage. Ja, hon är gravid. Inget annat. Hon är som klippt och skuren för jobbet Ulle. Hon är helt enkelt en kanontjej.

På lunchen smet jag in på Din sko...


Ett par sandaler för 349 kronor...



och ett par ursöta typ ballerinaskor som jag inte kunde motstå fick jag med mig hem i en påse. dom kostar 199 kronor. Jag blev lite nostalgisk när jag såg dom, hade ett par liknande när jag va liten. Allting kommer igen.

Sandalerna kommer jag ha till en lång härlig kjol, capribyxor, upprullade jeans eller chinos. Mina söta "nätskor" kommer jag ha till allt i sommar. Underbara.

Kom hem vid 20.00. Åt. Slappade lite och så råkade jag somna...oj vad skönt det va!

Nu ska jag öppna all min post. Sen måste jag försöka sova igen. Ny dag imorgon. Sen helg - underbart! Mitt söta lilla stycke till syster kommer hem. Så snart får vi kramas.

Godnatt min skatt.
XOXO rut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar