måndag 4 maj 2009

Mitt öra är rött.

Godmorgon till dig,

Har suttit i telefon sen 7.30. Mitt öra är rött!
Ringde det "jobbigaste" samtalet först, ibland är det lätt att skjuta på det man tycker är lite besvärligt, men det finns ju kvar så det är bara att ta tjuren vid hornen! Och vilket bra samtal, snacka om trevlig och hjälpsam kvinna. Jag är så lättad. Och så glad. Ibland gruvar jag mig i onödan. Verkligen.

Pratade med Lanza Fredrik, våran leverantör till salongen. Han är så bra, och hjälpsam han också. Tack. Han har verkligen mycket göra nu, han gör det bra. han är en j***l på jobba den mannen. En smart och duktig man.

Tog en paus i mitt telefonpratande, jeepen skulle ju tillbaks på verkstan idag, så nu står den lilla röda bilen på våran gård. Rut i en röd liten go-cart. Känns coolt. och den går som ett skott.

Nu ringer det igen. Mitt öra är forfarande rött.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar