måndag 4 maj 2009

Inspiration.

Fick inspiration från Project Runway. Visar vad jag shoppat idag...

Nu vill alla instängda fötter ut! Underbara skor med kilklack, dom är från Zara. Köpte dom ifjol. Ville bara att du skulle få lite inspiration. Jag älskar dom här skorna. Underbara. Så snygga till jeans och en enkel topp. Eller en fin klänning. Eller jeanskjol. Underbart med klackar, jag känner mig längre, får bättre hållning och det är kvinnligt. Men ibland blir jag trött i fötterna. Riktigt trött.
Paljettväst från H&M. Butiken överraskade mig idag, dom hade jättemycket fint. Den här kommer jag ha till jeans, en enkel vit baströja och snygga skor. Snyggt med kontraster. Basplagg blandat med lite "glamm"

MIN UNDERBARA BLUS. Den är oxå från H&M. Min favorit i garderoben för tillfället. Och Karls oxå. Det är så kul att han intresserar sig för vad jag har på mig. Och han säger rent ut vad han tycker. Alltid. Som vanligt. Den här gillade han. Skarpt. Den ska jag ha imorgon till jeans och snygga, enkla skor. Tack snälla Åsa för att du la undan den åt mig när du skyltade om idag.
Sov gott, all kärlek till dig.
XOXO rut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar