fredag 15 maj 2009

Inget varmvatten.

Hej min vän, jag är nyss hemkommen från en springtur runt sjön. Jobbigt, jag flåsade så jag tror hjärtat skulle hoppa ur kroppen. Och tungan hängde utanför som värsta st:Bernhards hunden. Ni vet...hunden i Saltkråkan. Men skönt va det, helst nu efteråt!

Vi har inget varmvatten. Vad gör jag nu? Svettig och luktar som en jag vet inte vad...jag ska fundera en stund medans jag

äter min frukost, som idag består av smoothie och fruktsallad. Fredagslyx! Annars är ju fil och flingor eller gröt min standard. Så nu ska jag njuta...


och läsa sanningen om Jill´s skillsmässa. Mina älskade vänner, det är den här typen av litteratur som speglar vårat samhälle idag. Här står sanningen. Om allt. Om alla. Men har man en salong så hör skvallertidningar till. Sen tycker jag det är kul och läsa, och det står jag för. Huvudsaken man fattar att ingenting är sant. Ingenting. Men man får skratta mycket. Och det är kul och titta på alla bilder.

Sen har jag slut på toapapper så då kan jag ju använda den till det om en stund när jag måste göra number two.

Sen är det bara och duscha kallt helt enkelt. Det finns dom som aldrig får duscha varmt eller som inte har vatten överhuvudtaget. Tänk vad vi tar saker för givet. Tänk på det.


Nu kommer sotaren.
XOXO rut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar