söndag 3 maj 2009

Världens sötaste unge.

Nu har jag varit och fikat och shoppat lite med min fina vän Linn och den sötaste ungen i världen. Elvira, du är den sötaste ungen.

Shoppade lite på H&M, den vita tunikan va slut men det fanns en i skylten som dom skulle plocka ur imorgon. Då knäpper jag bilder så ni får se. Tack snälla Åsa för hjälpen. Du va så fin idag i din rutiga tunika, sen va det mysigt och prata lite med dig. Det va längen sen. Gunilla jobbade oxå, hon är så bra, hon jobbar på ungdom/herr - hon har alltid varit en favorit. Duktig och effektiv. Och jag menar effektiv.

Träffade Lasse och Bettan med lilla Sara. Hela familjen 7. Lilla Sara hade fått nya skor, sen tror jag hon fick lite kläder oxå. Bettan ville ha "shoppinghjälp" till sig själv, jag ställer mer än gärna upp. Mer än gärna. Kanske jag ska föreslå en tjejdag med shopping, mat, vin, fika och ännu mera shopping. Jag ska göra det. Hoppas hon nappar. Dom är så härliga lilla familjen 7. Lasse är en duktig och driftig man. Och rolig. Man får skratta mycket med Lasse. Och med Bettan.

Nu är jag hemma, ska "softa" lite. Sen vet ni alla vad som väntar. Motion. Idag blir det stavar runt höglandssjön. Sen solarium. Jag vill inte vara blek. Jag vill inte det.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar