lördag 23 maj 2009

Hallå där min vän.

Hoppas din dag varit bra.

Det har min varit. Jobb på MQ med fina Ulle och Susanna. Dom hade lika tröjor idag. Så snyggt. Ulle är så söt i sin gravida mage. Ingen viktökning överhuvudtaget. Bara mage. En söt liten mage.

Vilket kanongäng vi är på MQ. Inte undra på att alla trivs. Stormtrivs. Mycket av detta är Susannas förtjänst - DU ÄR BRA! Min chef (så kul och säga) och vän.

Johan Palm var i gallerian. Jag säger inte mer än så.

Nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig. Sen blir det mat hos härliga familjen Nässén. Åh, vad jag ska pussa på Elvira. Massor. Massor. Sen ska jag nog leka lite med henne oxå.

Sen väntar jag med spänning på kvällens Roinson. Åh vad jag längtar. Hoppas INTE Ellinor åker ut, jag tycker hon är en bra kvinna. Och lite lurig. Men hon ligger nog risigt till om hon inte vinner tävlingen. Spänningen är olidlig...fortsättning följer...

Hoppas du får en bra kväll. Kanske du ska grilla, dricka vin, träffa kärleken, hångla. Vad vet jag. Jag håller tummarna på att ikväll blir DIN kväll.

Massa kärlek till dig min vän.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar