onsdag 27 maj 2009

Snart semester.

Min dag började tidigt. Jobbade hemma med rut&karl innan det bar av till MQ. Där träffades jag och Ulle 9.30 och fikade och pratde lite. Hon är så bra Ulle. En kanontjej. På lunchen shoppade jag lite. Dagen flöt på jättebra. Fick en jättefin ny top från Stockholm i lavendelblått. Hmm...tål och tänkas på.


Varför är det plötsligt så kul med färg när det blir vår? Men det är ju positivt...man blir glad av färg. Jätteglad. Sen kan det vara skönt och göra en paus från sin svart-grå-blå-jeans garderob en stund. Men svart är alltid bra, och jättesnyggt även på sommaren.

Slutade 16.30. Så lyxigt. Gick på systemet och fixade lite mys inför imorgon, och en flaska bubbel till en tjej som ska gifta sig på lördag, hon ska fixa sig på salongen och då vill jag att hon ska få känna sig lite extra. Sen är hon extra hela tjejen. Underbar och extra.


När jag kom på salongen så fick jag storfrämmande...

underbara-söta-coola-supermysiga lilla Elvira med mamma och pappa i släptåg kom på salongen för pappa Jörgen skulle klippa sig. Dom är så snyggt par, Jörgen och Linn. Dom firar bröllopsdag imorgon. GRATTIS VÄNNER. Ni är så härliga.

Hem, åt, nu sitter jag här och ska jobba. Har massor och göra innan vi åker imorgon. Massor. Men jag tar en sak i taget, jag hetsar inte upp mig det minsta. Så nu börjar jag med Annas sommarschema helt enkelt.

Later. Later.
XOXO rut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar