fredag 15 maj 2009

Trädgårdsbelysning.

Nu ska jag ut i trädgården och kolla vad Karl har för sig.

Fick en idé igår att jag skulle köpa en mysig poncho. Vat inte varför, den bara kom. Jag har flera stycken men dom är lite kortare och i ett finare material. Jag ville ha en stor. En mysig. För alla härliga sommarkvälar vi har framför oss.

Vila hade en. Precis en sån jag ville ha. Och priset, helt otroligt, 100 kronor. Snacka om fynd. Jag blev så glad. Tack Åsa för att du fixar. Jag invigde den direkt...

Det här är Karls projekt. Han kollar ut och provar olika belysningar i våran trädgård. Han vill att vissa träd, stenar och växter ska belysas så det blir en härlig stämning. Samma känsla som många bakgårdar utomlands har.
Det här är från sidan...
Det här är våran framsida. Här har jag tagit bilden så alla ljuspunkter skulle synas i mörkret.

En annan vinkel på våran framsida. Här kommer ljuset bakifrån.
Här belyser Karl våra stora stenar och ett träd som står på våran framsida underifrån.

Stenbumlingarna med belysning igen. Så snyggt tycker jag.

Ett träd underifrån.
Sov gott min vän.
XOXO rut







1 kommentar:

  1. hallå!!!
    Vad gör man inte för RUT:)
    Jätte fin var du i den också!
    Har en själv som till nytta i helgen.
    Ha en bra vecka!
    kram kram Åsa/ vila

    SvaraRadera