torsdag 7 maj 2009

Jag är så glad.

Jag är bara så glad. Känner mig lugn och trygg. Och glad. Jag vet inte vad det beror på riktigt och det spelar ju ingen roll heller. Jag är bara glad...

Har haft en sån kul dag på mina jobb. Först salongen där jag batalade räkningar och pratade med Mia. Utan henne hade jag inte klarat mig. Sen att hon har skaffat en hamster vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, men Harry (som han heter) är helt underbart söt.

Sen till MQ, vilken rolig dag. Jag kompade tillsammans med Sofi och Robert. Vilket gäng. Jag och Sofie gjorde om hela väggen med acc. hoppas Susanna blir nöjd och glad. Vi blev jättenöjd, det va så kul! Vi skulle knäppa kort men kameran behövde laddas så jag hoppas det fixar sig imorgon.

Fick "flashbacks" från min tid på H&M där jag jobbade som dekoratör i 8 år. En jobbig men otroligt rolig tid. Det är där jag lärt mig allt jag kan! Jaghar gjort så mycket kul på H&M. Oj, vad mycket jag skulle kunna berätta.

Nu ska jag äta lite. Har shoppat lite idag, jag återkommer senare när jag är mätt i magen.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar