fredag 8 maj 2009

Ny dag.

Hoppas du har sovit gott och att du fick drömma härliga drömmar.

Jag skulle egentligen ha åkt till Härnösand idag, men det va ingen idé för det fanns ingen tid att samla ihop alla samtidigt. Dom har mycket göra helt enkelt! Och det är väl en underbar orsak. Jag skulle ha kännt mig rätt så överflödig just idag. Och det gör jag så gärna så.

Lina, Therese, Maria och Annika. Ni är toppen! Ni gör ett helt fantastiskt jobb för och på salongen. Jag hoppas verkligen ni förstår det. Ibland är det svårt för mig och visa min uppskattning tillräckligt mycket. Lite extra roligt är det för våran solstråle Annika som är på salongen och "gästspelar" hela maj månad.

Så jag har suttit hemma och jobbat nu på morgonen istället, effektivt som tusan. Semesterschemat nästan klart, nu ska dom bara få kika på det innan jag lägger in det i datorn. Det kommer bli en bra sommar. Jättebra.

Har fått förfrågan om vad den vita lite längre tröjan som jag visade igår kostade. Den kostar 499 kronor. Jag ska börja lägga ut priser på allt - ett bra tips!

Nu ska jag ta fikarast, sen ska jag ringa till min trevliga kontakt på skatteverket.

Jag önskar dig en härlig dag tills vi hörs igen.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar