söndag 24 maj 2009

Söndag.

Hej min vän.

Har du det bra? Jag hoppas det, ochjag hoppas att din lördagkväll blev lyckad.
Det blev min. Vi åt och mös och såg på Robinson.

SNACKA OM SPÄNNANDE! Helt underbart att Ellinor vann "eld tävlingen" helt underbart! Nu hoppas jag att hon tar hem hela skiten! Det här är den bästa säsongen av Robinson tycker jag, snacka om att deltagarna slås omkull när reglerna ändras och dom inte har nån aning om vad som ska hända. Helt kanon! Vad spännande det blir nästa lördag. Då gäller det Ellinor - GE ALLT PÅ SLUTET! Men jag gillar Jarmo oxå...känns som han skulle kunna leva på ön i flera veckor till. Vilken härlig man.

Nu ska jag ta en prommis med min vän Malin. Känns skönt och lufta tankarna lite.

Vi hörs sen min vän.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar