måndag 11 maj 2009

Mycket FÖR mycket.

Hej på dig,

Idag har jag haft en dag som har bestått av för många FÖR.

Jag sov FÖR dåligt. Vaknade FÖR sent. Åt FÖR dålig frukost. Va i Härnösand FÖR kort tid, kändes lite FÖR stressigt. Men jag tar igen det till veckan, då blir det lunch tjejer! Åkte FÖR sent därifrån. Körde FÖR fort. Sorry! Hade FÖR många tider och passa på en FÖR kort dag. Kom lite FÖR sent till MQ - tack Sus. Åt FÖR dåligt hela dan. Och FÖR lite. Hade FÖR varma skor. FÖR kall ytterjacka.

Men humöret har varit på topp! Det kunde ha varit FÖR dåligt, men inte det. För ett år sen hade en sån här dag varit katastrof för mig. Men inte idag. Jag har lärt mig. Det är inget och göra åt, bara att gilla läget. Och nu sitter jag ju här...mätt och belåten och glad. Så nu ska jag jobba lite till. rut&karl måste få sin dagliga dos.

Later
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar